Home » , , , , , , , » EMMARES - це електронний лист, оскільки ви знаєте, що це ніколи не буде таким самим

EMMARES - це електронний лист, оскільки ви знаєте, що це ніколи не буде таким самим

Written By Unknown on Tuesday, September 25, 2018 | 1:07 AM

Hasil gambar untuk хайія emmares
https://emmares.io/ Введення





Коли ми дивимося на сучасні маркетингові методи, то перевірка електронного маркетингу є дуже ефективною. Рентабельність інвестицій на зусилля організації до 3800%, або 38 доларів за кожен витрачений долар. Розгляньте, що рентабельність інвестицій становить 77% від сегментованих, націлених та активованих кампаній. Розмістіть вищевказаний електронний маркетинг. Але доступ до електронного маркетингу виходить далеко за межі рентабельності інвестицій, як ми бачимо, оцінюючи статистику різних організацій. Процес збору адрес електронної пошти може відрізнятися від основних, коли торговці електронною поштою використовують прості методи для збору своїх списків контактів
 
Дуже складний спосіб залучення нових клієнтів. Якщо маркетолог купує список контактів, це, безумовно, неправильний шлях побудови бізнесу. Це створює небажану пошту, яка не тільки заборонена, але й генерує масову електронну пошту, відправлену людям, які не бажають цю інформацію. Одержувачі стикаються з великими проблемами зі спамом. Вирішення цієї проблеми є однією з найважчих проблем ІТ. Навіть сьогодні у нас немає ефективного способу усунення несуттєвих великих хвиль
 
зміст Найпоширенішим способом збирання простих списків розсилки є використання загальних каталогів. Це не найкращий вибір для збору цільового списку, і, як правило, рентабельність інвестицій у цю кампанію електронної пошти дуже низька.
 
Для гарних результатів маркетингу в електронній пошті дуже важливим є належне націлювання та сегментація, оскільки він виділяє лише тих одержувачів, які можуть бути зацікавлені
 
зміст Як B2B, так і B2C, до 82% компаній використовують електронний маркетинг як власний спосіб спілкування з клієнтами. Автоматизація маркетингу допомагає їм підготувати та автоматизувати процес обслуговування клієнтів, про який вони розповідають. 95% компаній, які використовують маркетинг автоматизації, також користуються перевагами електронного маркетингу.
 
Що таке EMMERS


EMMARES підключає високоякісний вміст електронної пошти для зацікавлених одержувачів. Заохочуючи більш якісний контент, більш низьку частоту та справедливу оцінку вмісту, EMMARES представляє нове значення, розширює аудиторію для маркетологів електронної пошти та трохи спаму з потрібним контентом для одержувача. EMMARES - система нагородження електронною поштою - це дуже прибуткова система оцінки від поштових відправників ( відправників  ), а також одержувачів електронної пошти ( всі користувачі електронної пошти ).
 
Місія EMMERS
 
Електронний маркетинг використовується більше, ніж інші канали цифрового маркетингу, але вплив це не так. Це пов'язано з тим, що стільки вмісту, який використовується в маркетингу електронної пошти, є неймовірно низька якість. Клієнти хочуть отримати інформацію, яку можуть запропонувати маркетологи електронної пошти, але вони не отримають низькоякісну інформацію. Використовуючи розумні сервіси, пропоновані EMMARES, користувачі зможуть отримувати електронні листи маркетингового вмісту відповідно до своїх стандартів та підбирати для них відповідно до їх статі та території. Наша місія полягає в тому, щоб зробити головну роль у виявленні динамічних можливостей оцінки вмісту та інтелектуальних систем доставки.
 
Бачення
 
  • Ми передбачаємо світ, у якому маркетинговий вміст електронної пошти має більш високий рівень якості. З нашими послугами, маркетологи електронної пошти будуть заохочувати до постійного отримання кращого змісту з часом. Довірчі оцінки допоможуть нам усім звести до мінімуму спам.
  • EMMARES збирається розпочати новий золотий вік маркетингу електронної пошти. Ми хочемо, щоб електронний маркетинг відображав довіру та якість у свідомості людей.
Як це працює Електронна пошта маркетологів




Підписавшись на систему EMMARES, електронні листи МАРКЕТИНГ отримують шанс досягти більш цілеспрямованих клієнтів, які зацікавлені в їхньому вмісті. Оскільки вони відправляють систему EMMARES, щоб розширити їхню сферу роботи та працювати над досягненням кращих результатів та підвищенням рентабельності інвестицій. Вони інвестують у корисний басейн, який є основою для нагородження користувачів EMMARES ( одержувачів електронної пошти ), які оцінюють їх вміст.
 
 
Адреса електронної пошти одержувача

В обмін на оцінку вмісту, який вони отримують від різних продавців електронної пошти ( відправників ), одержувачі отримують токени з призових фондів. Для кожної оцінки отримувачі електронної пошти (  користувачі  ) отримують маркери від електронних торговців, вміст яких оцінюється.
 
Проблема

У лютому 2017 р. Radicati було замінено традиційними та лінійними лініями. Група оцінила кількість електронних листів до 3,7 мільярда, а кількість листів на відсотках склала близько 269 мільярдів. Кількість облікових записів електронної пошти - 2,4 мільйони електронних листів, які надсилаються кожну секунду, і щороку надсилається близько 74 трильйонів повідомлень електронної пошти.
 
До 2015 року оцінка компанії Radicati Group становить 205 мільярдів електронних повідомлень на день. Ця цифра просто буде зростати. ( Lifewire.com - Heinz Tschabitscher ) Надсилання електронних листів швидше та зручніше, ніж будь-коли раніше. Як показано у статистиці, зібраної компанією Hubspot.com, припинення цінності електронних листів для відправників і одержувачів. Однак існує велика різниця. між високоякісним та низькоякісним електронним листом
 
Ми передбачаємо світ, де вміст електронного маркетингу дуже актуальний. Завдяки нашим послугам, маркетологи електронної пошти та постачальники послуг із боротьби зі спамом зможуть створювати кращий вміст, і вони будуть винагороджені за це. Компанія EMMARES збирається запустити нову золоту епоху електронного маркетингу. Ми хочемо, щоб маркетингові листи представляли довіру та якість у свідомості людей.

Рішення

EMMARES потенційно може порушити ринок цифрових реклам, забезпечуючи відмінну прибуток від інвестицій, набагато важливіше, ніж традиційна інтернет-реклама. Як перша послуга такого роду, EMMARES пропонує новий підхід до онлайн-реклами за допомогою електронних каналів і забезпечує новий вимір маркетингу по електронній пошті.
 
Найбільш часто згадувана маркетингова мета - збагачення якості списків контактів та створення нових потенційних клієнтів та трафіку. Провайдери проводять більшу частину свого бюджету на цій арені, сподіваючись досягти цієї мети. Найпоширеніший спосіб, яким ми сьогодні маємо, - через веб-рекламу. Існує багато різних методів для збільшення взаємодії, для побудови постійного контакту та спілкування з потенційними клієнтами. Класичні веб-сайти використовуються для збирання адрес електронної пошти та отримання дозволів на надсилання вмісту електронною поштою. Статистика та прогнози говорять про те, що Google генерує більше 19 мільярдів доларів на рекламу. Коефіцієнт конверсії за цими каналами набагато вище, ніж за допомогою традиційних каналів і залежно від секторів.
 
Завдяки еволюції, маркетинг розвивався з класичних маркетингових комунікаційних інструментів та методів реклами до цифрових. Це змінило основну концепцію маркетингу. Ефективність електронних маркетологів дозволяє досягти кращих та більш вимірюваних результатів. Наразі всі користувачі можуть обчислювати вартість за новим показником або ціною за клік на своєму веб-сайті та переглядати коефіцієнт конверсії.
 
Маркетологи електронної пошти використовують інноваційні методи для вимірювання та вдосконалення процесів через веб-доступ. Тестування A / B, техніка максимізації маркетингу або взаємодії з автоматизацією є найпоширенішою.
 
Але електронна адреса залишається єдиною областю присутності в Інтернеті, де результати не можуть бути досягнуті простим способом, просто заплативши за додаткові цифрові. Одне із найважливіших цілей - досягнення цільових нових клієнтів, оскільки цільові клієнти - це кращі конверсії.
 
В даний час, з можливістю дивовижної технології блокчейнов, ми можемо представити розумний сервіс EMMARES, який об'єднує інформаційні джерела з споживчої інформацією. Це призводить до вищої рентабельності інвестицій та чітко орієнтованих перспектив. Ми сподіваємось, що дохід, наданий для веб-реклами, призведе до рентабельності інвестицій.
 
 
https://youtu.be/Zd9EqxFX6M0

Хто виграє від EMMARES Електронна пошта маркетологів - видавці






Наша унікальна, прозора модель заснована на заохоченні видавців надсилати хороший, цікавий та релевантний вміст. Як видавця ви збираєте відгуки від ваших потенційних клієнтів і від цільової аудиторії замість токенів із вашого нагородного балу. В результаті ви:
 
  • Створюючи свою репутацію як високоякісного маркетолога електронної пошти,
  • отримувати доступ до нових точно цільових одержувачів, зацікавлених у вашому типі служби / темі / продукті;
  • покращення взаємодії одержувачів.

Токени покупців
 
 

Закуповуючи жетони EMMARES, ви отримуєте значні пільги як утримувача токенів ( попередньо ), так і підтримку нового розширення проекту з величезним потенціалом. Ви отримуєте статус системи, яка представляє майбутнє Росії
 
Електронний маркетинговий світ, де кожен отримує лише той вміст, який вони зацікавлені, і маркетологи електронної пошти отримують вищий рентабельність інвестицій.

 
Отримувачі поштових повідомлень - оцінювачі
 
 

Як учасник спільноти EMMARES, ви отримуєте токени за оцінку отриманого вмісту електронної пошти. Це так просто. Ви також отримуєте найвищі маркетологи електронної пошти. Як ви можете використовувати токени, які ви збираєте:
  • Обмінні жкени з маркетологами або
  • використовуйте їх для власного балансу ( якщо ви є видавцем, а також оцінювачем ).
Emmares Stage 1
  • Система оцінки якості з заохоченням для вкладників
  • Гендер / регіон та якісна інформація
  • EMA Token для доступу до послуг ESP, нагороджуючи бюджет
  • EMA Token як нагорода для оцінки отриманих електронних листів
  • EMA Token на біржі
Emmares Stage 2
 
СЕЙЧАС
  • Я можу вибрати - тільки для певних відправників
  • Я повинен скасувати підписку вручну, якщо якість зменшується
  • Я повинен знайти джерело
  • Електронна пошта Маркетологи повинні мати списки розсилки, відсортовані за маркетинговими кампаніями
  • Списки електронної пошти є статичними і розширюються лише за допомогою нових варіантів через кампанії та інші інструменти маркетингового спілкування
  • Статичні з'єднання приймача / відправника
ПІСЛЯ Еммара
  • Я можу вибрати щось, що більш важливо, інформацію QUALITY
  • Скасувати підписку, якщо якість зменшується
  • Мені просто потрібно знати, яка інформація знати відправника чи ні
  • Список електронних адрес динамічний. Маркетологи повинні лише підтримувати високий рівень якості та класифікувати інформацію за типом
  • Динамічне з'єднання відправника / приймача
 
 
Розподільні токени
  • Попередня ICO: 01-15.03.2018
  • ICO: 19.03-19.04.2018
Токен
  • Курс EMA: 1 EMA = 0,12 дол. США
  • Загальний токен: 500 000 000
  • Мінімальна ціль: 2 мільйони доларів США
  • Остаточна ціль: 22,5 мільйонів доларів
Бонус
  • Попередня ICO + 20%
  • Перший день ICO + 10%
  • Перший тиждень ICO + 5%
Розподільні токени
  • 51% - ICO
  • 23% - стимулювати створення нового облікового запису
  • 17% - для засновників та команд
  • 5% - для стратегічних партнерів у майбутньому, посли, радники
  • 3% для початкових інвесторів
  • 1% - Баунті
Розподіл коштів
  • 30% - розвиток
  • 25% - місце розташування сервера
  • 20% - Маркетинг
  • 15% - операційні витрати
  • 10% - юридичні послуги
Список ICO

 
Дорожня карта
 
 
Команда


Боян Оремуг - генеральний директор та засновник

Більшість його життя став бізнесменом. Він закінчив Люблянський університет у 1985 році. Він і його компанія були визнані неодноразово, особливо з номінацією Європейської премії I для NetworksDefender. Він служив на урядовій інформаційній панелі та в якості президента ІТ-групи Ealiansa. Він успішно керував проектами в галузі інфраструктури, мереж, безпеки, відстеження та електронного маркетингу. Він спеціалізується на керівництві та стратегії.
 
 
Денис Орешник - співзасновник та розробник

Він є старшим веб-розробником та розробником додатків з декількома додатковими програмами для створення провідних компаній, включаючи власну структуру та CRM-систему для фінансових консалтингових компаній. В даний час він проводить більшу частину свого часу, працюючи на платформі Echiterem Blockchain та досліджуючи торговельну систему.
 
 
Тадеж Оремуж - співзасновник та розробники

Тадедж - розробник програмного забезпечення, який допоміг розробляти кілька успішних проектів за останні роки. Він є співфінансом Emmares та важливим членом команди через його знання з маркетингу та розробки програмного забезпечення. Основними сферами діяльності є солідність і D-додатки. З його пізнанням він також брав участь у якості консультанта при старті Словенії та інших успішних проектів.
 
 
Юр Товрлян - Співзасновник та креативний дизайн та реклама

Юрій Товрлян - фахівець з маркетингу та новатор, який наразі працює в якості креативного директора у визнаних нагородами рекламних агентствах. За допомогою підходу "змінити світ помалу" він виграв кілька вітчизняних та міжнародних нагород за дизайн та комунікацію.
 
 
Тая Оремуж - співзасновник та графічний дизайн та маркетинг

Тая є генеральним директором маркетингового агентства і має ступінь магістра з маркетингу (FELU Словенія та IESEG, Париж). В даний час вона працює в області цифрового маркетингу, веб-та графічного дизайну та цифрових маркетингових стратегій. У EMMARES він також є членом програми команди з винагороди та обслуговування клієнтів.
 
 
Деян Плавше - розробник

Дежан - це фахівець із інформаційних технологій, який має ступінь бакалавра з інформатики та 8 років досвіду роботи в різних галузях інформаційних технологій. В даний час він зосереджений на цифрових продажах і маркетингу, в основному на маркетингу електронної пошти. Він також працює консультантом, копірайтеру та бренд-менеджером, допомагаючи клієнтам перейти на новий рівень. Коли мова йде про загальну присутність в Інтернеті, електронної комерції або цифрових продажів і маркетингу, він є людиною, яка любить шукати поради та рішення. Його широкі знання разом із його пристрастю до Blockchain та IT в цілому робить його цінним активом того, що хоче виконати команда EMMARES.
 
 
Крістоф Гайшек - Розробник повної купи

Крістоф - повноцінний старший розробник, який має досвід роботи в різних проектах, включаючи FADN - Європейську систему звітності та платформу маркетингу MailRocker Email.
 
 
Matic Korošec - молодші розробники

Matic - молодший розробник Full Stack, який працював у різних середовищах у всій галузі. Він придбав більше 7 років досвіду розвитку. В даний час він розробляє програму MailRocker для електронного маркетингу серед інших проектів. Він спеціалізується на інтеграції програмних систем та кутових.
 
 
Янез Севчникар - менеджер за головами

Яні керує директором компанії, яка підтримує телекомунікаційні технології протягом 12 років, і є внутрішнім аудитором, сертифікованим за ISO9001. До цього він був технічним менеджером ІТ-компаній, що працюють над управлінням, плануванням та впровадженням ІТ-проектів (локальна мережа, WAN, центр обробки даних, безпека, автоматизація готелів, ...), а також є сертифікованим фахівцем з різних спеціальностей для керівників ІТ .
 
СИСТЕМА ТА БЕЗПЕКА
 
 
Primož Škruba - Безпека

Багаторічний досвід у плануванні, управлінні та впровадженні ІТ-проектів. До його досвіду входять: інтерактивні інженери-інженери IP-телефонії та інтерактивні інженери IPTV, операційні системи з відкритим кодом та системні адміністратори, рішення безпеки, рішення безпеки та дизайн брандмауера на базі програмного забезпечення з відкритим кодом, мереж LAN та інфраструктурних проектів WAN, що знаходяться в процесі планування, , систем управління ІТ та інфраструктурними проектами.
 
 
Жіга Палір - системний інженер

Зіга має багаторічний досвід у сфері планування, управління та впровадження ІТ-проектів для операційної системи Microsoft, баз даних та комунікації як спеціаліст-інженер, рішення з відкритим кодом операційної системи та системного адміністратора, системне планування та впровадження для щоденних резервних копій важливих дані про розташування приміщення або приміщення, розробка та реалізація центру обробки даних з сервером та інфраструктурним обладнанням HP ( мережа, сховище даних, серверна система блейд-серверів, віртуалізація ), впровадження та вдосконалення технологій віртуалізації ( VMware, MS Hyper-V та open source ) , проектна мережа LAN та WAN, яка планує реалізацію, технологічні системи управління ІТ-проектами та інфраструктуру.
 
СПІВРОБІТНИЦТВО
 
 
Александр Відмар
 
Duta BitNation і президент бренд-менеджменту з питань розвитку зеленого суспільства. Він також є помічником директора маркетингового агентства ESA
 
 
Роман Пушник
 
Роман є розробником мобільних ігор, спеціалістом із соціальних мереж та потужною технологією Cryptocurrency та Blockchain. Він забезпечує наше обслуговування клієнтів завжди правильно і швидко.
 
 
Іван Єліч
 
Віце-президент, який має 6-річний досвід роботи в фармацевтичній промисловості та майже 3 роки в технологіях блокування та криптовалюта. Кваліфікований спеціаліст з торгівлі криптом, технологія Blockchain, HR, рекрутинг, фінанси, продаж, менеджмент та HODLing.
 
ЮРИДИЧНІ І КОНСУЛЬТАНТИ
 
 
Давид Дрейк
 
Девід є головою LDJ Capital, багатомісний офіс; Victoria Partners, мережа з 300 сімейних офісів в Лондоні; LDJ Real Estate Group та Drake Hospitality Group; і Soho Loft Media Group з виданнями Victoria Global Communications, Times Impact Publications та відділом Soho Loft Conferences. Дрейк був залучений до TMT ( технології, медіа, телекомунікації ), нерухомості, гостинності, екологічно чистих технологій, енергетичних та соціальних інвестицій протягом більше 20 років.
 
 
Ілля Анікін - радник з інвестицій
 
Ілля проводить складні інвестиційні операції в розмірі від 1 до 30 мільйонів доларів. Його робота передбачає оптимізацію витрат та підтримку доходу якнайбільше, розробку корпоративної стратегії та подальшу реалізацію
 
 
Джузеппе Горі - радник, область Торонто, ON, Канада
 
Засновник блочного шару нового покоління Горбайт, вчений і виконавчий директор. "Нова генерація криптової мережі, така як Gorbyte, буде підтримувати широко розповсюджувані прикладні програми для блок- чейнів ( GApps ). Yourbyte дозволяє кожному користувальному пристрою брати участь як повний вузол в підтримці блок-чейну, а в"
 
 
Янко Кайхен - генеральний директор компанії Sicom, Ex. Comtrade генеральний директор, HermesSoftlab
 
Досвід роботи: генеральний директор Comtrade, HermesSoftlab. В минулому він працював у Microsoft, де він був відповідальним за розвиток бізнесу Microsoft у напрямку нових маркетингових підходів та рішень для Центральної та Східної Європи за останні два роки. До цього він був відповідальним за низку міжнародних проектів, включаючи розробку бізнес-моделей для партнерів на ринках Центральної та Східної Європи, а також регіональний маркетинг продуктів та послуг Microsoft.
 
 
Душан Спалевич
 
Душан є експертом ICO, перспективним радником ICO, а також засновником та лідером телевізійного каналу ICO TV, який спеціалізується на інтерв'ю з засновниками та керівниками ICO. У 2004 році компанія Dushan створила та керує початковим проектом в Росії, який зумів стати одним з найбільших операторів внутрішньої реклами з більш ніж 250 працівниками та 18 філіями у найбільших містах Росії.
 
 
Таня Сказа - генеральний директор компанії Skaza - Smart Plastics
 
Відомий та впливовий бізнес-лідер завоював декілька нагород, серед інших: Young Manager 2014, Femme Fatale 2014, Skaza - Regional Gazelle 2016, Euromanager і багато іншого. Він спеціалізується на керівництві та маркетингу.
 
 
Петро Мерк, доктор філософії - юридичний радник
 
Засновник закону Лемур, Головний координатор аналітичного центру Blockchain, Цифровий адвокат, Економічний обмін та Ентузіаст Blockchain
 
 
Ніна Краньєц - юрисконсульт
 
Співзасновник Lemur Legal Ex. Outfit7 юрисконсульт
 
 
Нейч Уранкар - юрисконсульт
 
Прихильники
 
 
Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт EMMARES Media і Social:
 




Author : Amelia.lydia
Eth: 0xDDFA22800A7Ff4BEE1b6bac4FB5d3057318505D8
SHARE

About Unknown

0 comments :

Post a Comment