Home » , , , , , , , » Sgame Pro - агрегатор мобільних ігор

Sgame Pro - агрегатор мобільних ігор

Written By Unknown on Wednesday, September 12, 2018 | 1:00 AM



SgamePro - це агрегатор мобільний ігор, який винагороджує геймерів за перебування в грі і особливі ігрові досягнення. Але не тільки, ще це майданчик для стрімінга і підтримки інді-розробників.

Як це працює

Для геймерів. Подібно App Store і Google Play цей майданчик буде надавати на вибір безліч розваг для геймерів різного віку, смаків і гаманців. Однак на відміну від традиційних маркетплейсов, на SgamePro геймери будуть отримувати токени за:
  • активний гейміг - чим більше граєш, тим більше винагорода;
  • ігрові досягнення: ачівкі, рекорди або першість у чомусь;
  • pvp-битви на спеціальних аренах.
Зароблені токени можна перевести в фіат або витратити на нову гру, прокачування персонажа і внутрішньоігрові предмети. Згодом в магазині з'являться реальні предмети: гаджети, одяг, статуетки. Їх також можна буде купити за токени.Для розробників. SgamePro робить упор на монетизацію за допомогою реклами і free-to-play сервісів: прокачування персонажів, преміум-акаунти, продаж ігрових предметів, Лут-бокси тощо. Прибутковість такого підходу вище, ніж від простих продажів і вона не буде обмежена моментом продажу - гроші можна буде отримувати постійно.

компоненти SgamePro

Ігровий агрегатор (маркетплейс). За функціоналом він не буде сильно відрізнятися від App Store і Google Play, однак в його основі буде блокчейн і смарт-контракти. Завдяки цьому можна звести нанівець проблему чітера і крадіжки персональних даних - головні проблеми free-to-play ігр.Стрімінг. Будь-який гравець в SgamePro зможе демонструвати свій геймплей в інтернет, якщо вистачить потужності смартфона. Ця функція буде вбудована в платформу і для її запуску буде потрібно всього пара кліків. За стрімінг гравцям також покладається винагороду - більше глядачів, більше токенов.

PvP-битви

PvP - це поєдинки між гравцями. У SgamePro вони будуть відбуватися за певними правилами:
  • кількість гравців в командах може бути непропорційно, тобто 1 гравець може битися з 10 або 100 противників;
  • для участі в сутичці потрібно зробити ставку (на себе);
  • битися можна персонажами з однієї гри;
  • переможець забирає все ставки.
Іншими словами, PvP в SgamePro - цієї бої зі ставками, де гравці можуть як виграти, так і програти гроші.

переваги проекту

Серед гравців SgamePro просуває Фелікс Арвід Ульф Фелікс Чельберг також відомий, як PewDiePie - найпопулярніший ігровий блогер на YouTube з 60 мільйонами фоловерів. За словами PewDiePie, він взявся за просування проекту, тому що вірить в його майбутнє і готовий всіляко сприяти тому, щоб прибуток в ігровій індустрії йшла в тому числі в кишені гравців. Дружина PewDiePie, Марція Бісогнін, менш популярний блогер, також просуває SgamePro.К інших переваг проекту можна віднести:
  • прозорість блокчейна - всі учасники мережі можуть переконатися в чесності відносин один з одним, а геймери також зможуть перевірити точність і чесності шансів на виграш; 
  • торгівля ігровими предметами - геймери можуть купувати, продавати і міняти зброю, обмундирування, біжутерію та вихованців у відкриту (зазвичай це заборонено);
  • крос-акаунти - геймерський аккаунт на SgamePro дозволить підключатися до всіх ігор без повторних реєстрацій;
  • альфа-версія - продукт стартапу доступний для скачування у вигляді ранньої версії.

резюме SgamePro

Ідея проекту не унікальна. Її намагаються реалізувати Flux, iQeon, Bountie і ряд інших стартапів. Однак завдяки грамотній маркетинговій кампанії, більшій кількості способів заробітку і наявність альфа-версії продукту в SgamePro ймовірно більше шансів на успіх, ніж в конкурентів.


Author : Amelia.lydia
Eth: 0xDDFA22800A7Ff4BEE1b6bac4FB5d3057318505D8
SHARE

About Unknown

0 comments :

Post a Comment